Šodien manā pasta kastē iekrita viens jauks e-pasts:
Dīvaini šķita tas ka e-pasta nāk no +- privātas pasta kastes, protams grūti noteikt vai šis te noticis saskaņoti ar vadību vai kādas personas pašdarbības rezultātā.
e-pasts: [email protected] <Sergejs Volvenkins>
PASAKIET „NĒ” PĀRMAKSĀŠANAI PAR HOSTINGU!
Izvēloties mūsu hostinga pakalpojumus (mājas lapas izvietošana Internetā), MĒS GARANTĒJAM:
JŪSU ESOŠO MAKSĀJUMU EKONOMIJU LĪDZ 50%. Lai pārliecinātos par mūsu vārdu patiesumu, atsūtiet mums ikmēneša maksājumu summu par hostinga pakalpojumiem un uzziniet, cik daudz naudas līdzekļu Jūsu kompānija ietaupīs;
Jūsu mājas lapas un e-pasta nepārtrauktu darbību (24/7);
Datu aizsardzību visu diennakti (mājas lapa un e-pasts) no nesankcionētas piekļuves.
UZMANĪBU!
Tikai maijā, pasūtot GARM Technologies hostinga pakalpojumus, Jūs saņemsiet pirmos 2 MĒNEŠUS BEZ MAKSAS!Lūk, būtiski fakti, kas apliecina to, kāpēc ar mums ir izdevīgi sadarboties:
Mēs esam vieni no vadošajiem Latvijas hostinga pakalpojuma sniedzējiem;
8 darba gadu laikā, mūs ir izvēlējušies vairāk kā 5000 klientu;
Pie mums strādā visaugstākās kvalifikācijas speciālisti;
Tikai pie mums ir pašas izdevīgākās cenas;
Mēs regulāri veicam uzlabojumus serveriem un programmu nodrošinājumam;
Mēs nodrošinām nekavējošu tehnisko atbalstu iepriekš atrunātajā termiņā.
Kāpēc ir izdevīgi izvēlēties tieši mūsu hostinga pakalpojumus? Lūk, arī atbilde:Dāvanā domēns (ja apmaksa ir uz veselu gadu);
Elastīga atlaižu sistēma;
Bezmaksas SEO instrumenti;
Datu rezerves kopēšana katru dienu;
Dažādi tarifu plāni;
Visdrošākā aizsardzība no vīrusiem.
Ar cieņu,
GARM Technologies
Tālr.: (+371) 28 313 311
Web: www.garmtech.lv
Protams esmu jau pieradis, kad ik palaikam manā pasta kastē iekrīt kāds spams, bet šis mani patiešām pārsteidza, jo par šo kantori līdz šim biju dzirdējis pārsvarā tikai labus vārdus. Ieraugot šo mēstuli jutos pārsteigts, par to ka kompānijai ar 5000 + klientu, jāizvēlas šāds klientu meklēšanas veids.
Lasot šo mēstuli daži no viņu plusiem man radīja vairāk jautājumu nekā atbilžu. Izcelšu dažus no punktiem.
Tikai pie mums ir pašas izdevīgākās cenas.
Tik tiešām, kur salīdzinājumi? Grafiki tabulas?
Mēs regulāri veicam uzlabojumus serveriem un programmu nodrošinājumam.
Un kurš to nedara?
Mēs nodrošinām nekavējošu tehnisko atbalstu iepriekš atrunātajā termiņā.
Rūpīgi pārlasot šo teikumu secinu tikai vienu vārds nekavējošu nozīmē standarta 1-3 darba dienu laikā
Dāvanā domēns (ja apmaksa ir uz veselu gadu);
Vai tad tas nav jādara visiem jo to noska nic.lv domeinu lietošanas noteikumi ?
Papildināts:
Biju piemirsis ka doemina vārdus nu jau var reģistrēt vairākos kantoros, katram savi noteikumi, cenas un visādas citādas izdarības.
Bezmaksas SEO instrumenti;
No comments :)
Datu rezerves kopēšana katru dienu;
Īsti admini tak rezerves kopijas netaisa
Visdrošākā aizsardzība no vīrusiem.
Šis te mani pārsteidza viss vairāk patiešām 100% viss drošākā? Un kā ir ar pašu izsūtītu spamu?
Šajā visā patiešām neredzu neko tādu kas man liktu jebkād izvēlēties viņus kā pakalpojumu sniedzējus, drīzāk radījis priekšratu par uzņēmumu, kā strauji grimstošu un neveiksmīgu.
Kā arī līdz galam neizprotu no kurienes viņiem mana e-pasta adrese, ja pirka saraktus vai bija tā vērts?
p.s. ieliku viņiem negatīvu vērtējumu iekš: hosting.webdev.lv/garmtech
Mfz
Gada sākumā saskāros ar tiešo pastu, repsektīvi, kad vēstulē bija, ka tavs X hostings ir dārgs, nāc pie mums, mūsu Y hostings ir lētāks un labāks.
rob
Arī labi, nez cik zemu hostinga kompānijas tagad kritīs?
08
Es gan par šiem esmu dzirdējis tikai sliktu :) Biju aizrakstījis vēstuli ar pāris jautājumiem, bet atbilde vēl šodien neesmu saņēmis un ar to pietika !
Wieshka
Neko sliktu teikt nevaru notiekti, līdz šim komunikācija & sadarbība ar viņiem ir bijusi veiksmīga gan ikdienišķās situācijās, gan problemātiskās, piemēram, kad bija nepieciešamība pēc specifiskākas PHP konfigurācijas.
Visbiežāk jau pēdējā laikā gan sanāk par domēnu iegādi interesēties pie viņiem, pa cik viņi ir domēnu zonas .lv reģistra officiālie tirgotāji. Arī .com šad tad sanāk pie viņiem nopirkt ātri un nesāpīgi :)
Par pašu hostingu – pāris lapas tur hostējas, nekādas problēmas. Administrācijas panelis gana ērts un funkcionāls, principā visu var izdarīt pats. Webmail tāds nedaudz neērtāks (klienti īsti nav paticis), bet webmail uzskatu tikai kā rezerves ārkārtas nepieciešamības gadījumu, jo meils datorā/telefonā mūsdienās jau ir standarts. Vienīgais webmail manā skatījumā – ikdienā tiešām lietojams ir gmail.com :)
rob
Par webmail, par vienu no ērtākajiem, pat nedaudz manās acīs pārspējot gmail, ir RoudCube, tīrs, ērts, nekā lieka.
Par domaina vārdiem tagad jau tirgo visi un tikai jāizvēlas lētākais
Mfz
Man bija pāris sāpīgi gadījumi, kad domēns iegādāts pie hostinga kantora X, bet kad vēlies mainīt hostingu, tad sākas problēmas, uz e-pastiem neatbild, liek mīksto, ka rezultātā nācās nopirkt citu domēnu.
Interesanti, kā ir šādos gadījumos? Kad tirgot tiesības ir daudziem piešķirtas?
rob
Patiesībā sen atpakaļ man arī bija pāris gadījumu, kad viens kantoris domeinus reģistrēja uz sevi proti viņi bija kā īpašnieki, nevis tikai tehnikās personas. Patiesībā ja tagad šādām situācijām vairs nevajadzētu būt problēmām. Pēdējo gadu laikā man šādas problēmas vairs nav bijušas.
Garm
Tas nebija nekādā gadījuma spams. Izsūtīt 30 webmeistariem tieši viņiem adresētas vēstules nevar nosaukt par spamu. Ar visu cieņu pret taviem darbiem tava GARM izvēlēs priekšrocību kritika ir vairāk ka teoretiska, napamatota un balstīta uz emocijām. Kādi grafiki? Kādas tabulas? Beidz. Un mēs nesakam, ka mēs vienīgie, kas regulāri veic uzlabojumus serveriem
Garm
Roberts, GARM nekad mūžām nav reģistrējis uz sevi klientu domēnus. Piedāvājumā gāja runa par hostingu – apmaksā to uz gadu un mēs maksājam par klienta domēnu. Bet domēna īpašnieks bija, ir un būs KLIENTS.
Ja tu nemaki lasīt, tad tas nenozīmē, ka mēs esam slikti. Mūsu klientiem patīk ar mums strādāt un viņi ir apmierināti.
rob
Uz emocijām, pieņemu ka jā, bet vai tad personalizētas vēstules, nav jāuzrunā personīgi? Un vai nav jāparakstās kādai personai lai būtu viss pa smuko.
Tik un tā reklāmas sūtījums tas ir un neatminos, kad kādu reizi jums tos būtu lūdzis sūtīt šāda veida ziņojumu.
Protams jūtos pagodināts par to ka esmu izvēlēts starp 30 izredzētajiem.
Nekad neesmu teicis ka Garm tech reģistrē domeinus uz sevi, tik zemu es jūs vel joprojām nevērtēju.
Un izlasiet lūdzu to manu komentāru bez emocijām :)
Un jūsu pakalpojumu kvalitāti neapšaubu, vienīgais man lielu sašutumu izraisīja šis e-pasta saturs un noformējums.
Wieshka
Zinot, ka Robertam ļoti nepatīk spams, un standarta situācija viņs zvana sūtītājam un prasa, kāds ir avots e-pasta adresei, un tomēr jā, Garmtech sūtītais e-pasts ir nepārdomāts, tad nu arī rodas skaidrojums man visai šai situācijai.
Relax :)
Ryan
Hostējos uz GARM nu jau kādu gadu drošvien. Problēmu nav, saprotoši un pa visu šo laiku ir bijuši divi DOWN, abi uz 5min un viss. Iesaku ;)
Edzis
Ryan nav tas pats Garmtech? :D
Godīgi sakot es nevienam neieteiktu šo krievu kantori. Biju pie viņiem klients tieši 6 mēnešus. Piedodiet, bet pilnīgi garām. Ik pa laikam serveris lago (visbiežāk uzreiz pēc 12 naktī, un tā kā man patīk strādāt pa naktīm, tad man tas ir būtiski), nemaz nerunājot par iknedeļas 15min downtime. + vienreiz nezinu kāpēc no konta bija pazuduši faili, kuru backup tā arī viņi neatrada, tāpēc man liekas, ka tas backup arī viņiem tiek taisīt reizi mēnesī.
Iesaku 2x padomāt pirms iet pie viņiem.