Mobilo sakaru operatoru cīņa par klientiem

Nevienam nav noslēpums, ka mūsu vietējie mobilo sakaru operatori jau labu laiku cīnās par klientiem, bieži ir redzētas reklāmas medijos par to cik viens slikts un otrs labs. Manu vienmēr ir aizrāvušas mobilo sakaru operatoru reklāmas, ar to cik ļoti viņas balansē uz “nenomelnošanas” un ētikas robežām.

Es jau vairākus gadus esmu LMT klients, vienmēr esmu bijis apmierināts ar sarunu kvalitāti, bet ne ar cenu. Nu jau labu laiku atpakaļ iegādājos iPhone 3G un ar šo savu pirkumu esmu ļoti apmierināts, protams liela ēnas puse bija iStyle, un vēlējos šo savu ikmēneša pozīciju samazināt. Komunikācijai ar operatoriem izvēlējos twiieri.
Liels bija mans pārsteigums par atsaucību no LMT un Bite twitteru kontu apkalpotāju puses, protams Tele2 klientu apkalpošana izmatojot twitteri +- nekāda, nav tā ka neatbildēja – atbildēja, bet tālākas solītās darbības nesekoja.

Nevar noliegt to ka Bite ļoti aktīvi izmanto twitteri, kā arī palīdz atrisināt dažādas problēmas un ir ļoti atsaucīgi ar to arī beidzās “foršā” apkalpošana, saprotu visās iestādēs darba daudz, darbinieku maz, bet tā arī no Bite nesagaidīju tīkami noformatētu cenu piedāvājumu par pakalpojumiem pēc vairākkārtējas atkārtošanas saņēmu vairākus piedāvājumus, bet netīkamā just plain/text formātā e-pasta, lai gan uzsvēru ka vēlos saņemt pārkārstāmu piedāvājumu. Sajutos līdzīgi kā Mārtiņš Švāns.

Savukārt Tele2 pēc ilgas kavēšanas arī atbildēja uz manu jautājumu, bet vairāku dienu laikā tā arī neviens nav ar mani sazinājies un izskatās, ka būs gaidāms izzi2, protams pieņemu ka šim operatoram nav vēlmes piesaistīt sev jaunus klientus, jo uz jautājumu vai viņi tirgo iPhone 4 saņēmu atbildi, “Jā, bet tikai esošiem klientiem”, to ka biju gatavas manīt savu sakaru operatoru laikam tā arī nepiefiksēja.

LMT vienmēr ir savlaicīgi atbildējis uz viesiem maniem jautājumiem laicīgi, bet tas, kas man patiešām patīkami pārsteidza, bija tas, ka tiklīdz es sāku izteikt domas par operatora maiņu, kā āri to ka neesmu apmierināts ar pāris lietām LMT piedāvātajos pakalpojumos un izmaksās, mani sazvanīja klientu apkalpošanas speciāliste un visu noskaidrojām un sakārtojām, un tagad esmu apmierināts. Darvas piliens LMT klientu apkalpošanā, tomēr ir apkalpošana izmantojot zvanu uz  bezmaksas apkalpošanas tālruni. Operatores bieži ir neatsaucīgas un pēc ilgas problēmas skaidrošanas tikai saprot, kādu informāciju vēlos saņemt, šos cilvēkus protams var saprast bezgalīgas stundas sēž pie klausules un uzklausa dažādus pārmetumus un rupjības no zvanītājiem, bet tomēr ne visi zvana lai pateiktu, cik kas ir slikti.

Vienīgais ko LMT vel man nav paspējis atbildēt un iedot piedāvājumu cenai ir iPhone 4, jo velētos viņu iegūt ne kā mazcenas tālruni, jo ja jau arī tele2 spēj piedāvāt iPhone saviem klientiem tad jau LMT noteikti ka var piedāvāt iPhone 4 ne kā mazcenas tālruni, ja kāds var padalīties ar šo informāciju, būšu pateicīgs.

6 thoughts on “Mobilo sakaru operatoru cīņa par klientiem

  • 07.11.2010 at 22:57
    Permalink

    Pazīstu 3 cilvēkus, kas jau veiksmīgi lieto iPhone 4 – neviens no viņiem nav šo telefonu pirics, tas viņu rokās ir nonācis kā VIP klientiem bez rindas utt.

    Kopš sanāca paspaidīt HTC Desire HD, mana izvēle starp telefoniem krīt par labu HTC & Android.

  • 07.11.2010 at 23:45
    Permalink

    Nedēļas nogalē, arī paspaidīju HTC Desire HD, un teikšu tā baigais milzenis, tādēļ laikam no šī virziena pagaidām atsakos.

    Un par VIP laikam jau neesmu tik “kruts” kā pats domāju, jo neviens man neko tādu nav piedāvājis, bet tas tik tā nemaina manu vēlmi iegūt iPhone 4, galvenais lai nekarinās klāt iSyle, vai mistiska ikmēneša maksa.

  • 11.11.2010 at 12:28
    Permalink

    Vēl jau arī tas, ka lmt zona ir dauz labāka …

  • 11.11.2010 at 12:56
    Permalink

    LMT zona protams ir pārāka attiecībā uz pārklājuma apjomu ārpus lielajām pilsētām, Bite daudz dzirdēts par “melnajiem” punktiem, kur zonas nav vispār. Bet LMT arī nav 100% labākais – biežie “Drop Cals”, zonas raustīšanās. Kā teikt viss ir relatīvs pret vietu kur lieto savu sakaru līdzekli.

  • 13.11.2010 at 18:39
    Permalink

    Ir vietas, kur zona būs tikai Bitei, ir vietas, kur zona būs tikai citam operatoram, bet galvenokārt zona visiem ir visur. Ar BITE man patīk tas, ka ja arī meža vidū man būs 1 stabiņs zonas, es tāpat brīvi runāšu. Problemtātiskāk BITE vienigi ir ar specifiskām ēkam – piem Jūrmalas šosejas DEPO (metāla konstrukcija), dziļie pagrabi utt.

  • 19.11.2010 at 00:06
    Permalink

    Tā jau runā, ka Bitei tie “melnie” caurumi vel joprojām ir gana daudz.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.